Varför...

Ja det kan man fråga sig varför allt ska vara så jävla svårt hela tiden och varför man inte kan få lite lugn och ro omkring sig.
Det sitter säkert en jävel där uppe som är väldigt uttråkad och tänker att nu måste jag röra om i grytan för så att jag får något att skratta åt....
Jag är så himla trött på regerings beslut och lågkonjuktur så det är inte sant det ställer till så mycket för vanligt folk.
Nää en säker och lugn framtid är högsta önskan för mig just nu för det tärr på en att ha ovisshet och en massa strul hela tiden.
Jag vill ha ett nytt år med glädje och inget annat så hör det nu tomten nu vet du vad som står på min önskelista...

Kommentarer
Postat av: Tomten

HO HO HO....=)

2009-11-29 @ 22:26:55
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Anki



Kram på dej=)

2009-11-29 @ 22:27:27
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback