Bara vara...

Jag har verkligen sovit efter all frisk luft.
Jag somnade vid nio i går kväll och sov till elva sedan var jag vaken i ca fem minuter sedan somnade jag om i en timma. Då låg jag och funderade när Nina skulle höra av sig för hon var på fest i degerfors och jag lovade och hämta henne men efter ett tag så hörde jag att det stannade en bil och då var det Nina som hade fått skjuts hem.
Otroligt gött för då kunde jag somna om igen men det var lite svårare den här gången så klockan var väl runt halv fyra innan jag kunde somna om men sen sussade jag ända tills nio så det var otroligt skönt att få ha sovit ut lite.
Så nu sitter jag här med en god kopp kaffe och glada minnen sedan i går.
Vad ska hända i dag då , faktiskt så har vi inget planerat utan det blir att vara på hemma plan och bara vara.
Och det är också något som är otroligt härligt , så nu blir det mer kaffe så kroppen vaknar till ordentligt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback