God morgon där ute..

Ja i dag ska jag ta en lugn morgon och inte jäkta i sta som en tok för jag har ju inget som jag behöver jäkta för så jag vet inte varför jag gör det ,konstigt hur man är skapt.
Jag fick bilderna från begravningen i går och helt otroligt fina var de och jätte fina blomarrangemang.
Ja livet är inte alltid som man har tänkt sig men det kanske är bra det jag vet inte men den känslan får man i ibland.

Nej tillbaka till i dag ! Jag ska försöka att eventuellt färga håret lite ljusare men jag har inte bestämt mig ännu utan jag måste suga på den en stund och så får vi se vad det blir.
Jag tror faktiskt att det blir lite släkt forskning i dag också det känns som en sådan dag.
Vi håller även på att dränera våran gräsmatta men Kent grävde kanalen i går och så är det tvunget att rinna undan lite mer vatten innan det går att fortsätta så vi får hoppas att det inte blir mer regn i dag utan att det får bli lite uppehåll i stället.

Min kära lilla Simpan har börjat med att gå upp redan vid sex på morgonen för han tycker att det är skönare att få vakna till helt innan han ska till skolan och det verkar stämma för han har mer fart på morgonen än vanligt. Sedan brukar vi sitta och öva på veckans ord när han väntar på bussen och det är ju också en bra grej men de på skolan säger att han har mycket lättare med läsning och skrivning nu så nu har han fått gått med i den gruppen som kan lite mer så det är ju positivt för de trodde att han blir lite bromsad om han inte får utbud för vad han kan så det kommer nog att bli bra.

Nej nu blir det att stoppa in lite mer i pannan så att det blir varmt och skönt på toa när jag ska duscha så vi ses säkert lite senare...

Kommentarer
Postat av: Anki

Oj då va han va piggelin på mornarna då...sådan mor sådan son kanske=)

2009-10-21 @ 22:15:06
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback