Härlig avslutning på helgen...

Ja det måste jag säga att det har varit. Kent ,jag ,syster yster och FrippA ,(så att det inte blir fel nu) har varit ute på Letälven i båten och det blev två gäddor som Kent lyckades få ,den ena var liten och klen men den andra var en fin rakare på ca fyra kilo.
Vi fick oss en härlig tur på älven i alla fall sedan hade vi i kräft burarna och det blev en halv hink så det var inte dåligt. Visst var det kyligt men otroligt skönt i alla fall.
Så nu är man så där härligt trött efter all frisk luft så jag ska häva ner mig på soffan en stund och titta lite på teven.
Vi ses en annan dag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt med storfångst=).

Visste inte att kräftorna levde runt så här sent...går inte dom typ i ide eller nåt??

Grattis i alla fall till de skräckinjagande odjuren=)



Kramar

2009-10-19 @ 22:45:29
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback