Huvud dunk....jag tror det sitter ett jävla rockband i mitt huvud

Fick samtal från syran så Frippa har nu kommit hem men utan ett njur byte så det är väl för dem att invänta nästa gång.
Våran dator lever sitt egna lilla liv i dag för jag var ute på genline och forskade då la datorn upp ca femtio sidor av genline och det tog ett tag att ta sig ur det ska jag meddela men men ,spöken eller vad det nu är det är det ingen som vet.
Jag har haft en extrem huvudvärk både i går och i dag så det har inte hänt mycket här i dag inte . Jag ska försöka att ge hundarna och ta en promenad runt stensäng så kanske det ger sig om man får frisk luft. I och för sig gjorde jag det i går med men det blev inte något bättre men det kan aldrig skada med lite frisk luft i alla fall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback