Redan onsdag och mitt i veckan..

Ja det går väldigt snabbt tycker jag men det kanske är så att man inte hänger med riktig .
Man börjar väl bli gammal och gaggig kanske .
Nog om det jag såg att Anki hade ett förslag på vad "det lägger jag i min care box här borta" skulle kunna betyda och det var inte riktigt rätt men här kommer svaret , "jag bryr mig inte".
Inte riktigt vad man trodde direkt men man lär sig något nytt varje dag när man har barn.
Vi har haft ett extra barn här nu tisdag och onsdag och den grabben är det inga problem att ta hand om för han är så himla snäll så det är inte sant.
Och i dag så bakade grabbarna jätte goda bullar så den hjälpen får jag tacka för och det var tur att de var med och gjorde det för min axel har varit väldigt ond sedan i går kväll så i morse kunde jag inte ta på mig kläderna i men efter lite mojs så gick det .
Nej nu blir det att ge hundarna mat och sedan ta en promenad runt stensäng och i går följde Simpan och Vicce med runt så vi får se om jag kan lyckas få med dem i dag också .
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack så mycket vännen!!! Vicce har haft två härliga dagar hos er:).

Nu laddar vi för nästa äventyr=)

2009-10-28 @ 21:14:43
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback