Semester...

Ja man kan tro att jag har haft det ifrån bloggen i några dagar men det är så ibland att man har inget som man skulle vilja skriva om och det är helt svart i huvudet när man försöker.
Men nu ska jag försöka att få några rader text.
Det har varit lite trist väder så man har ju mestadels varit inne men vi har i alla fall tagit en tur till väse och tog upp båten så nu är det helt vinter färdigt där uppe så man inte behöver gå och fundera på det.
Nu har ju barna lov den här veckan så Nina ska med sina brudar till strömstad och jag kan tro att de kommer att få det helt underbart med några dagar helt från föräldrar och syskon så det blir nog skoj för dem.
Vi ska ha ett extra barn här på tisdag och onsdag och det ser vi fram emot allihopa för det är Vicce som ska vara här då och en trevligare grabb finns inte för han är "GÖR" go den pojken.
Simon har väntat och tjatat i flera dagar så nog kommer de att få det skoj alltid.
Jag har fått lära mej ett uttryck av min kära dotter Nina så nu ska jag dra det och så får ni fundera ett tag vad som menas med detta för jag förstod inte vad hon menade förens hon talade om vad det var så här kommer det "det lägger jag i min care box här borta" ja vad har denna frass för igentlig mening tror ni ??
Ni får fundera ett tag så får vi se om någon kan gissa rätt...
Nu brinner det så grannt i pannan så snart är det varmt och skönt här i stugan så man kan hoppa in i duschen en vända för sedan blir det att skjutsa Nina till bussen i karlskoga men först ska hon uträtta några ärenden för deras företag som har satt lite fart och det är ju roligt att det händer något för de får ju stor erfarenhet av att sköta allt kring ett företag helt ensama. Jag tycker det är väldigt bra gjort utav alla tjejerna som har slitit och startat upp detta så det får ni plus i kanten för .
Nej nu blir det att ta lite mer kaffe och sedan i duschen så hejsan så länge...

Kommentarer
Postat av: Anki

Hmmm, carebox?? kan det vara nåt man gillar och som man inte vill glömma bort?? Kanske??



Ses snart...trodde du skulle klara dej utan extrabarn idag va...men icke sa nicke, han poppar allt upp en stund snart min lille sötnos=)...Nej Ella, jag menade Vicce, inte Peter hahahaha

2009-10-26 @ 12:47:38
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback