Våra tankar går till Frippa...

Ja verkligen för han är på väg till Uppsala för att eventuellt få en ny njure så vi håller alla tummar vi har i familjen och skickar iväg ett lycka till via tanken.
Jag fick mig faktiskt en funderare när jag läste syrans blogg om att man skulle faktiskt ta en funderare på att anmäla sig till organ donation så det har jag gjort nu och jag råder fler att tänka på det för som i dag så ser man att det kan vara relativt viktigt att göra det.
Men som sagt att det är upp till var och en men man ska nog fundera på det i alla fall och har man för avsikt att donera så ska man anmäla sig i tid.
Det var bara de små orden jag ville ha sagt och en en gång lycka till Frippa vi tänker på dig..kram på er alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback