Fredag morgon och marken i mörra...

Ja nu var det fredag och jag har redan varit till degerfors en sväng och sedan blir det vandrarhemmet på förmiddagen.
Sedan ska jag hämta Rille på skolan för vi måste kolla efter skor till han för de han har nu hänger inte ihop längre och det var inte längesedan vi köpte dem så jag vet inte vad han gör med skorna.
Det blir mycket åkning i dag med andra ord.
Simon är så bra så att han har varit iväg till skolan både i går och idag ska han iväg.
Jag tror att han körde en liten luring för mig i tisdags och onsdags för han hade anförtrott sig åt Nina så han var inte direkt sjuk utan det var att de hade simtestet i skolan och han tror att han är den enda som inte kan men nu var det så att det var en hel del som inte kunde och det var till och med en del i fyran, så det blir att tagga honom inför nästa vecka.
Vi var ju även inne på astma testerna i går och de verkade bra så det är nog samma medicinering som han brukar ha som kommer att gälla men doktorn skulle ringa på måndag så då får han besluta vad det ska bli.
Hur går det med Nina då jo det har ju inte varit så bra så nu började vi i går med en kåvepenin kur för det verkar vara halsfluss och nu på morgonen så var hon helt igen murad i ögat så det behövs nog en kur tycks jag märka så det var ju bra att vi började med det ,för då är hon ju inte smittsam i alla fall.
I morgon så är det nu marken då och det är faktiskt inget som jag ser fram emot inte ,förr om åren så var det en riktig höjdare men nu så är det inte det tycker jag och jag vet inte vad det beror på men men.
På kvällen i morgon så blir det nog fint besök vi får för då kommer Anki, Peter och Vicce och vi ska äta gott och spela lite poker. Men men de får passa sig för Kent och jag har tränat så ini bängen så vi kommer slå dem STORT..hi hi ..
Nej nu blir det att köra igång lite men inte för häftigt för min rygg är inte bra i dag det hugger till så fort jag får lite framåt vikt (ja ja jag vet vad ni tänker att där är det ju "mycket vikt som tränger på framåt")så det är inte någon höjdare men det är bara att se ljust på tillvaron. Hejsan på er....

Kommentarer
Postat av: Anki

Jäkla skit att det inte gick idag..skulle varit kul att sitta där och dänga kortlek nu....suck.

Men vi har ju det roliga kvar=)



Kramar

2009-09-26 @ 22:02:27
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback