Hmmm..

Ja nu är det slut festat för ungdomarna här i sirbo nu får någon annan ta hand om fest plats ...ni vet vad jag menar..
Hur har det varit i väse då ? Jo lite för blåsigt för att få den där sköna fiske turen vi fick ge upp ganska så snabbt för vågorna var lite för höga.
Men jag lurades ju lite med Anki och patron..ha ha ..den gick ni på tror jag..fniss..
Lite roligt ska man ha men jag vet ju det att jag får det tillbaka en vacker dag men det kan jag bjuda på..fniss..
Väldigt mycket fniss det blev helt plötsligt men något som inte är så himmla kul är att vi har hört en väldigt otäck sak och det är att det ska finnas någon i åtorp som har gjort slut på sitt eget liv och det är helt otroligt olyckligt om det skulle vara så .
Hoppas verkligen att det inte är sant men tiden kommer väl att utvisa det ..usch..
Jag har ju fått ännu ett nack spärr så jag får snart sluta med att duscha för det är då det händer så bort med renligheten...nej vi ses senare...

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha, japp...självklart kommer du att få äta upp det en vacker dag=)...ska bara komma på nåt riktigt bra först hehehe.

Å du...looooova att du inte slutar att duscha..för allas skull FNISS



Kramar

2009-09-20 @ 19:38:50
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback