Jag hade rätt....

Det blev en otroligt rolig match i går ,siffrorna hamnade på 13-0 till Åtorp, de spelade mot Björneborg.
Rille spelade hela första halvlek och gjorde väldigt bra ifrån sig och det var ju kanon bra för den nya a-lags tränaren stod och tittade på matchen och Kent pratade lite med honom och då visste han redan vem Rille var och det är ju väldigt bra för Rilles framtid som fotbollsspelare.
Min magkänsla var alltså rätt med andra ord.
Nu ska ju Rille spela borta mot Filipstad i dag och det är inte lika roligt för de har ju hört att de vill inte spela boll utan ha slagsmål så vi får hoppas att det går bra.
Vi var till svärföräldrarna efter matchen och spelade lite kort och det var trevligt som vanligt och Kent tog hem spelet till slut men den var lång den spelomgången efter att Simpan hade fyrtal en gång så han såg till att vi fick börja från noll igen ,han är en riktig korthaj den lilla rara Simpan...
Nu ska inte vi med på den för vi ska upp och vara i stugan en sista natt innan de slår av vatten och liknande där för det finns bara sommarvatten att tillgå.
Och det blir ju så klart fiske på vänern för de där stora bamsingarna väntar på mig där uppe och nu ska de tas...fniss..
Nu ska mina små änglar till barn ha lite fest här i dag och det får vi verkligen hoppas att det inte ballar ur utan att de håller ställningarna.
Annars får de med mig att göra ,HÖR NI DET NU ÄNGLARNA ,morsan blir ur arg om ni inte håller det på en lugn nivå...aj aj..
Nu blir det att hoppa i duschen och så småning om komma iväg och det blir uppdatering på stor fångsten i morgon..ha ha..

Kommentarer
Postat av: Nina

klart vi sköter oss ;) de gör vi juh jämt :D <3

2009-09-19 @ 10:42:12
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: ManGe

Jag ser till att dom sköter sig ;) Kram!

2009-09-19 @ 12:00:36
URL: http://sufiemagnusson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback