Nu blir det ett tidigt inlägg...

Ja nu är det som vanligt att man är uppe med tuppen men det var så att det var inte roligt att vakna jag var igen täppt i näsan och ryggen värker något gruvligt så det hade varit skönt att sova mer faktiskt.
Frågan är om jag nu har blivit smittad av min lilla ängel Nina ,ja det är bara att avvakta och se vad det blir av det.
Det har börjat att bli lite trafik här ute på morgonen och det är nog knallar som är på väg med sina ekipage till den berömda åtorpmarken.
I dag är det då fotboll efter marknaden för Rille och juniorerna spelar på hemma plan så det ska bli så himmla kul att se dem ,det är ju juniorernas sista match för säsongen .
B laget har väl också sin sista på söndag och jag tror att det är många av juniorerna som kommer att få vara med för jag skulle tro att b lags spelarna kommer vilja gå upp till puben i kväll så det är nog inte många ordinarie spelare..
Nej nu blir det mer kaffe ..vi ses

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback