Onsdag och allt börjar bli som vanligt....

Ja nu börjar vi att friskna till i stugan så Rille och Kent är båda iväg i dag. Men min förkylning då ,jo det är lite si så där för på eftermiddagarna/kvällarna får jag ont i halsen och känner mig väldigt nere och då kan man fråga sig varför det kommer så .
Och jag har kommit på anledningen , jag äter ju en smärt medicin som inte tar bort smärta utan gör så att kroppen tål mer smärta än den brukar och den tar jag på kvällen när jag hoppar i säng så då tar väl den bort halsontet på dagarna och när den sedan börjar att sluta att ge effekt så kommer då känslan att det faktiskt gör ont i halsen..hm..knepigt men det gör ju att jag får en lindrigare förkylning ...
Nej nog om det , jag har blivit sittandes med släktforskningen igen och det är ju så himla roligt så det är inte sant men det är ju så att det tar sådan tid men som sagt jag har ju inte några tider att passa så det får väl gå.
Jag har nu hittat ett barn på tolv år som blev ihjälslagen och många är fattiga men nu har det även kommit in en änka som stod under fattighjon..hm..vad ska det bliva..ha ha..
Det här med bloggen då jag har tappat sugen lite grann för jag tycker mina inlägg är trista och menningslösa så vi får se om jag gör ett litet hopp jag har inte bestämt mig ännu..får se om vi ses senare eller inte...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Dina inlägg är ju roliga att läsa :D . så fortsätt med deta :)

2009-09-30 @ 20:03:48
Postat av: Nina

Fortsätt uppdatera :) , du får käka de där zyx! det hjälper mot halsen :) <3

2009-09-30 @ 20:43:34
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Du får inte sluta med din blogg, det vet du!!!



Jasså K är så slitig på kvällarna så du måste ta smärtmedicin när du lägger dej=), du får be han coola ner sej lite=)...skojar såklart!!!



Kramar gumman

2009-10-01 @ 22:00:52
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback