Senare...

Ja nu har jag varit ännu senare i dag med mitt inlägg.
Men det var så att jag faktiskt åt frukost i morse kan ni tänka er. Jag har ju lite problem med magont för att jag missköter det där med att äta på dagarna så nu måste jag försöka att få in en vanna med att äta så att magen blir glad.
Dagen har bestått i att greja lite nere vid vandrarhemmet så nu ska jag hoppa in i duschen för klockan halv tre ska vi vara på sjukhuset med Simon och  göra alla tester för att se om han har rätt dos astma medicin.
Nina är på bättrings vägen nu i alla fall så vi får hoppas att hon blir frisk och får vara det länge framöver nu när hon har gått igenom en sådan pärs...
Så det blev ett till kort inlägg i dag också , hej svejs på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback