Släkt....

Gud vilken släkt man har ,jag satt och forskade hela dagen i går för det är ju så roligt och jag har ju faktiskt inte något som jag måste göra så det blir nog lite mer forskning i dag tror jag .
Jag ringde och grattade min rara mamma som fyllde år i går för jag ville inte åka dit när Simon inte är bra .
Men hon blev lika glad ändå för att jag ringde så det känns skönt.
I dag så är Rille ledig för lärarna skulle på utbildning och Simon är ännu sjuk så han är också hemavid .
Nina började ju sin praktik i går så hon är på posten i karlskoga och ska vara där i fyra veckor.
Hon var lite orolig att det skulle vara långtråkigt men det verkar vara mycket att göra ändå så det blir nog bra.
Nej nu ligger kyrkböckerna och kallnar så nu är det dags att titta lite i dem igen så vi ses...

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det var verkligen jättekul..Jag har träningsvärk idag=), inte van att springa som en galning.

Nej, jag visste ju att Simon var sjuk så jag förstod att ni inte skulle dyka upp. Hoppas det inte blir nåt långvarigt med honom.



Hälsa honom från oss med en varm kram!!

Å du får såklart en åxå KRAAAAM

2009-09-15 @ 20:58:25
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback