14e Mars 2010

Och det var länge sedan som jag skrev något i bloggen så man känner sig lite ringrostig faktiskt men man kommer väl igång igen kanske.
Den här gången så har jag lagt till ett lösenord till min blogg för att jag vill ha makten att avgöra vilka som ska få ha möjligheten att läsa vad jag skriver.

Det har ju hänt en hel del sedan sist och det har varit mycket negativt men man kanske kommer gå starkare ur situationerna med detta man vet aldrig.
Men det känns som det är dags att börja skriva lite så att allt inte fasnar i huvudet utan att det får en möjlighet att komma ut i ljuset.
Oj vad det där lätt riktigt då men det var inte så jag menade ojoj inte lite ringrostig utan mycket kanske , man kan ju små le lite för sig själv..
Nej det blir en fortsättning lite senare..

Kommentarer
Postat av: Anki

Sååååå gött att ha dej tillbaka....Puss

2010-03-14 @ 16:04:00
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: ManGe

Håller med Anki! :D kram

2010-03-14 @ 19:30:39
URL: http://sufiemagnusson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback