Ännu en solig och fin dag..

Ja man känner långt där inne att det nu är det faktiskt vår och det är ju himla gött det.
Ja ha vad händer i dag då ? Hörde av Kent i morse att det hadde brunnit ner ett hus i Mo utanför Åtorp ,ush vad otäckt.
Man får alltid en olustig känsla när man hör att ett hus har brunnit ner.

Nej nu till något roligare och det är ju vädret så i dag måste jag ta en lite längre promenad med hundarna och njuta av våren tror jag för det skulle göra gott för själen det.
Annars så händer inte så mycket mer än att det blir att små städa och plocka lite med tvätt mm för det är ju så i en familj så finns det alltid något som ska göras ,otroligt men sant.

Sen är det ju det där med mat frågan , ibland så blir det så enformigt och man funderar och funderar men kommer inte på vad man ska tilllaga ,det är gör svårt ibland.
Men något blir det ju till slut.

Vi har ju fortfarande sjukstuga här för nu är det inte bara Rille som är sjuk utan även Simpan har insjuknat men det är väl inget annat att vänta.
Förhoppningsvis så slutar det snart.

I går fick jag ju möjlighet att säga de där magiska orden och vet ni vad det var ?? Jo detta
"JAG HAR SLUTAT RÖKA SÅ JAG ÄR RÖKFRI SEDAN EN TID TILLBAKA" och ni ska veta vad gött det var att säga detta helt sjuk känsla.
Neej det här går inte utan nu är det dags för en pinkepaus med hundarna för de står här och glor på mig så det är inget annat att göra men vem vet det kanske blir några rader lite senare ...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback