Tuffande onsdag..

Ja det går iväg så nu Onsdagen den 24 Mars och snart är det jobb start för mig men ser fram emot det lite för det är alltid skönt att känna sig behövd.
I morse vet jag inte vad jag gjorde men det spände till i ryggen så nu gör det skit ont i skulderbladet men men jag är ju van med detta så det är bara att vänta och vänta och vänta så går det snart över.

Nej nu till något annat vädret hmmm lite trist det med men vi går ju mot ljusare tider och det märks faktiskt på kvällen det är ljust bra länge.
Nää i dag har jag lite skrivtorka så jag återkommer en annan gång tje..

Kommentarer
Postat av: Soffie

hallåååå å å å.... eko o o o.... de va längesen 24 mars nu du ;-) kram!

2010-04-05 @ 12:18:02
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback