En ny dag med nya äventyr

Ja det kan man säga och i dag har det varit en bra dag . Jag tog mig en promenad till jobbet och hem och det blåser ju så man nästan blåser iväg .
Men jag trotsade blåsten och gick ändå .
Sedan är fönstrena färdiga i stora rummet Förutom att de ska strykas på utsidan men emellan och insidan är de klara och det är grymt skönt det ,mycket tandagnissel har det varit innan de till slut blev färdiga .
Sedan har jag varit till Håkan och Kjell och hämtat driv axel till bilen så den ska jag börja montera i morgon så får vi se om det kan bli rullning på 850 igen .
Det blir ju lite tråkigt att inte ha igång på de bilarna man har och nu har vi snart kostat på den så mycket så den måste gå i några år till om det ska vara förtjänst på det hela .
Nej nu är jag lite lagomt möööösssssig så det blir teven sen sängen så hejsan =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback