Söndag och allt går inte som man vill

Ja det kan man lugnt påstå för jag har så jäkla ont i dag så nu har jag fått ta fram båda kryckorna och det gillas inte.
Men livet är en prövning och det ska gudarna veta att det är.
Men vad har hänt under dagen ? Nja inte så mycket som jag hade hoppas för jag har blivit ståendes i både affären och hemma hos grannen för att jag inte kan sätta den ena foten framför den andra ,konstigt hur det kan bli.
Nog om det , i kväll ska vi bjuda barnen på pizza så vi tänkte även få med oss Nina hem en stund men hon jobbar tills klockan fem så det blir en sen middag i dag.
Vi fick ju hem den nya soffan och fåtöljerna från Aulis här i går och de var ju himla maffiga tyckte jag så här slänger jag in en bild.
Visst är den snygg ??
Vi ska byta soffbordet och hämta ett hos syster yster som vi tror passar mycket bättre till denna stiliga trio.
Nej nu blir det att titta runt lite på nätet och bara försöka överleva de timmar som är kvar på dagen med så lite rörelse som möjligt tror jag och sedan vill jag ha en vändning på den förbaskade ryggvärken i morgon när jag vaknar =/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback