Ååå vad dagarna går

Åtorps marken närmar sig med storm steg och en del att göra på jobbet med lokal byte och allt .
Men i dag var den stora dagen då jag skulle vara barnvakt och det gick utomordentligt bra för hon var så himla härlig det lilla livet så Sofie, snällare unge får man leta efter och hennes goda "vaknar humör" är ju helt otroligt .
Så man får väl säga till Syster och Frippa att henne får ni hålla hårt i när grabbarna kommer stå på rad utanför dörren och de vill gå på dejt med lilla hjärtat =))
Jag har även hunnit med att sitta i skolan och ta emot röster så det var Silferhjelm och jag som kamperade tillsammans i dag och vi hade hela 31 personer i dag och det tackar vi för . Det är ju mycket roligare att ha något att göra än att bara sitta av tiden .
När jag kom hem var det mat och sen börjar man gå ner i varv och hjärnan börjar bli så där "mösigt "seg nu så det blir snart sängen för varför ska man sitta uppe och va dö trött när man kan slå ner huvudet på kudden .
Nej nu blir det inget mer denna gången så vi säger hejsan och så kommer jag säkert tillbaka i morgon =))))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback