En givande dag

Jaa det har det varit med mycket mys.
Dagen började med jobb och vi håller ju på att byta kontorslokal så vi flyttar kontoret till lägenheten brevid Petras Cafe och det tror jag kommer bli mycket mycket bättre .
Sedan var det att hämta upp kära goa Nina så hon körde in mig till sjukgymnasten .
Sen var det vidare till Karlskoga och lite ärenden i stan innan vi var ner till Rilles skola och hämtade lite grejer .
Och vet ni var vi for sen ? Jo till syran så klart för vi har ju lite inlärning inför att jag ska vara barnvakt när de ska iväg på Frippas pappas begravning i morgon och jag är med er i tanken Sofie och Frippa när ni går igenom detta svåra .
Sedan efter lite mys med goaste Nicole så var det raka vägen till kära mor som fyllde hela hmmm 25 år i dag ;)
Och det var ju givetvis trevligt värre .
Vad fortsatte dagen med senare ? Jo det var hem en kortis innan det var dags att åka ner till Åtorps skola för att ta emot Valröster tillsammans med Camilla Bolin .
Vet ni när jag kom hem så stod det härlig varm lasagne på bordet, som käraste Nina hade tillagat och det var mummmmmma må ni tro.
Så nu håller hjärnan på att varva ner och jag ska snart gå upp och bädda ner mig i en varm säng och titta en stund på teven för i morgon är jag ledig och ska åka till Nicole och så får vi se vad hon tycker om att vara själv med moster =)) Nattis på er där ute

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback