I dag är det Lördag

Och i går var det Fredag och Jag Nina och Kent var till Väse och tog upp båten och rensade upp lite på gården där , så ett stort tack till Nina som var med och bar så armarna nästan gick av .
Jag vaknade flera gånger på morgon sidan i dag med sprängande huvudvärk men orkade inte gå upp så jag somnade om ett flertal gånger . Ingen trevlig upplevelse inte .
Men min kropp slår bakut nu när kylan kommer så förut under eftermiddagen så kände jag för att bara sätta mig ner och stor gråta men det är ju så att det hjälper ju inte om jag gör det så man måste ju försöka att hålla sig flytande i alla fall . Men det är ta mig faan svårt . Nej nu struntar jag i detta =(

Kommentarer
Postat av: Nina

du vet att om du gråter en skvätt så kan då må lite bättre psykiskt än att om du håller de inne :) <3

2010-09-19 @ 14:32:04
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja visst är det så men stoltheten vill man inte tappa riktigt . Tur jag har en så omtänksam familj omkring mig Kramar

2010-09-19 @ 20:18:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback