Lördag

Och jag är trött och seg . Det kommer bli en väldigt tidig kväll för mig i dag känner jag och det ska bli riktigt gött att bädda ner sig för jag har ont och fryser lite så en varm skön säng kommer bli kanon .
Får se om jag lyckas hitta någon bra film att titta på för det skulle vara najs eller om det är 112 filmer att titta på är inga fel det heller .
Tårtbaket jag gjorde i dag blev INTE som jag hade tänkt mig alls så någon vw tårta som jag hade tänkt till bröllopet blir det INTE utan en romantisk tårta kommer det bli det kan jag lova och en sådan vet jag att jag kan göra .
Min älskade Rille har ont och mår inte alls bra och det gör ont i en mors hjärta när det är så ,vi får hoppas att det vänder snart för det är nog nu känner jag =(
Jag ska faktiskt gå och titta hur det är med honom nu så vi ses Tjao

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback