Måndag och jag har varit till min älskade snutta till syster dotter

Har varit en lång dag .
Jag började med några timmar på vandrar hemmet sedan en fika hos Chefen Agneta .
Sedan åkte jag hem och hämtade min älskade Rille och vi åkte in till syster yster för att gossa lite med Nicole och det var riktigt mys det .
Sedan var det då dags för Rille att gå till sjukgymnasten och hon klämde och knådade riktigt ordentligt men det ända som gäller nu är att få senor och muskler att fungera och då gör det ont och förbaskat ont tyvärr . Men givetvis så finns vi där för Rille och stöttar honom fullt ut . Så det är bara att stå ut . Uschans.
Nej nu blir det att få lite gjort innan sängdags för det kommer inte bli sent i dag det känner jag .
Hejsan

Kommentarer
Postat av: Anki

Åååå, va härligt att du kommit igång med bloggen igen=). Fy va tråkigt det är för Rikard, vi lider verkligen med honom och tänker på honom jättemycket. Han kommer att fixa det här, han kommer att springa igen men det krävs tålamod och en hel del arbete.

2010-09-13 @ 21:02:43
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja det är en lång väg kvar att gå för honom men han fixar det till slut fast det är uppförs bake just nu

2010-09-14 @ 19:26:22
Postat av: Anki

Såklart han gör, han har ju fantastiska föräldrar och syskon som stöttar honom!!

2010-09-14 @ 22:55:31
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad snäll du är gullet =)

2010-09-15 @ 07:07:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback