Marken i morgon

Och här sitter jag med färg i håret och klockan är nu 23.06 på kvällskvisten..känner mig lite bakom flötet men det beror inte på hårfärgning och sena tider utan jag har haft sjukt ont i huvudet en längre tid nu och så jäkla svårt att konsentrera mig men det är väl något tillfälligt bara blir nog snart bättre =)
Vi har haft lite fredagsmys tillsammans med underbara dottern och många långa skratt har det varit så den tackar vi för .
Men vi har även varit invarderade av bålgetingar de sitter på utsidan köksfönstret och tittar in på oss med stora hemska utseenden buu =))
Nej nu blir det att kolla runt lite på nätet och sedan blir det att se hur det blir med håret . Kanske får bära keps på marken man vet aldrig vilken färg det blir =))

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback