Nu har jag sovit en timma till

Så nu är det en dusch och sedan ska vi se om inte dagen kan börja och det första jag ska ta reda på är en micro full av kaffe . Jag skulle värma en skvätt kaffe i micron och tappar koppen när jag skulle ta ut den så det ser inte grannt ut i micron nu inte så då struntade jag i kaffet och tog ett glas cola i stället ,får se om jag gör ett nytt försök efter duschen för mitt huvud värker så det behövs nog mer kaffe i knoppen .
Jag ska bara ta en liten tur till jobbet sedan blir det att fortsätta med de sista fönstrena till rummet så att det blir klart någon gång .
Och jag köpte även med en tröja på marken åt mamma så det blir en sväng upp till henne med .
Nej nu blir det den omtalade duschen .. Tjao..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback