Polis Polis Potatismos

Klockan 06,15 kommer Polisen farandes förbi och åker bortåt Sirbo och försvinner och då undrar man ju faktiskt vad det är som händer i skogarna på natten och om det har hänt någon man känner någonting? Ja det är ju inte trevligt inte.
Men förhoppningsvis så är det inget allvarligt.
Ja ha vad kommer dagen att bjuda på då hmm har inte planerat mer än att jag ska försöka att vara lite ledig från jobbet men man vet ju hur det blir en sväng ner sen är det alltid något man gör men jag ska försöka att hålla mig där ifrån. Jag ska bara åka ner och ta en fika hos Petra i Cafet så jag får höra hur det var på kursen för henne i går.
Nej nu blir det faktiskt en macka och lite mer kaffe sedan är jag redo att låta dagen gry.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback