Valet är snart över

Ja nu börjar det att dra ihop sig och jag kan säga direkt på rak arm att jag hoppas att de Röda vinner men man får ju som sagt ha sin egen åsikt =)
Ja nu är snart helgen över och trots värk så har jag i dag fått lite gjort i alla fall och det känns skönt .
Jag har en lite hektisk vecka med förberedelser för ett fulllagt vandrarhem (är osäker om jag stava rätt men men) och vi ska ju även låna ut kontoret till Marknadskommiten så det kommer vara fullt hus.
I morgon så blir det ett besök till Degerfors för Nina ska en sväng till tandläkaren så då får hon köra in till Degerförs.
Jag har även kokat kräftorna som vi fick men det var bara tjugo men det var bra storlek på dem.
Neej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så då säger jag hej då för denna dag och återkommer .

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback