Hejsan där ute i vinter mörkret

Ja då var vi inne på fjärde advent och ingen snö =( Jag både vill ha och inte ha snö .
Det blir ju lite trevligare ute så innerst inne vill jag allt ha snö ändå tror jag . I dag ska vi försöka hitta en gran som vi ska ha inne men det är ju så svårt att hitta en fin och bra gran men vi ska förasöka i alla fall .

Annars händer det väl inte så mycket i dag , vi ska laga lite på bilen för på Tisdag är det dags för besiktning och den här gången skulle det vara faan om den inte går igenom =/
Jag ska testa att åka till Kristinehamn denna gången så får vi se om det inte går bättre där .

Skickar in en lite goding här då då =)



Har letat lite på internet och det finns ju så många roliga och mysiga bilder på djur så det får bli lite mer bilder vad det lider =)

Nej nu ska jag titta på teven för en klasskambrat sedan småskolan ska vara med och skrapa Triss i teve 4 så det är ju lite spännande och se hur det går för henne och det är ju Camilla Engvall oj oj nu blir det av =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback