Då har man fixat lite med datorn i dag

Jag har ju haft problem att gå på vissa sidor på nätet så i dag fick jag ta bort mitt Facbook konto och öppna upp ett annat . Sedan fick jag avistallera Google Crome och istället ta Explorer men den segade så ,så till slut la jag in Mozilla Firefox och å verkar det gå bra ,så slutpladeringen eller vad det nu heter blev att man kan faktiskt fixa en del med datan själv bara man tror på vad man gör så att säga =)
Ett bra konstaterande tycker jag själv .
Nu har vi ätit gott min lilla familj och jag . Plus att alla nästan har flygigt ut ,Nina skulle på fest i Källsbo .
Rille har åkt in till Degerfors för att umgås med polare och gubben min for iväg för att fiska med en jobbar kompis .
Käraste lilla Simon sprang upp i Rilles rum för att spela via nätet med kompisar så då blev det bara jag och hundarna kvar så det blir att mossa ner sig i soffan och börja på boken jag köpte här om dagen .
Den är ju sorglig men det ska bli spännande att få läsa den för det handlar om de där två barnen som blev mördade i Arboga så vi får se hur mycket tårar man orkar hålla tillbaka .
Vi ses säkert i morgon gott folk ,hejsan på er =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback