Då var det den 25e Maj och det drar ihop sig till Student

Jaa nu så ska ju Rille snart sluta skolan och även han har fått ett jobb så jag är rätt så harmonisk när det gäller mina små änglar och vi får hoppas att det håller i sig för både Nina & Rille på jobb fronten och det är jag ganska övertygad om att det gör =)
I dag ska vi åka in och se om inte vi kan få tag på en kostym åt Rille och det är nog inte det lättaste att få något att passa den långe mannen eller jaa " Mammas lilla Pojke " ;-)
Raraste Nina är ju också ledig i dag så det blir en repa på stan, om nu inte hon har blivit sjuk vill säga.
Jag ska i alla fall ryka upp mig nu och hoppa in i duschen och sedan försöka sparka upp Simpan ur sängen och det kan vara lite svårt ibland men med mycket tjat så går det allt till slut... Så nu säger jag hejs för en stund

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback