Hejsan vad det går

I dag är det Söndag den 22 Maj och det har varit en tråkig vecka med mycket värk och haltande men men det är ju så ibland.
I dag har jag faktiskt gått något så när normalt i alla fall men morgonen började redan klockan 05,30 av att det krampade i ryggen och det gav sig inte så det var att ta en morfin tablett så efter tre intensiva timmar så lossnade det på sig till slut tack och lov.
Dagen har varit mysigt med hela familjen runt omkring mig och det gillas och jätte god mat åt vi som Nina gav förslag på ,det var hemmagjorda grillade hamburgare gjorda på älgfärs och nötfärs och det tog vi hamburgerbröd och frits till det var mumma.
Sedan har jag även varit en lång stund i mitt älskade växthus och planterade även om lite inneväxter så det blir många blommor när man sätter isär de som nästan växer ur krukorna, då är det bevis på att sommaren är på antågande och det älskar jag.
Nej nu lite plock innan det är dags att klippa håret på gubben och sen blir det att sjunka ner i soffan och titta lite på teven. Tjao tills vi ses igen =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback