Klockan 01.04

Jag vill sova skönt i min säng men jag kan ju inte somna fyy vad trist .
Hur har dagen varit ? Sprungit runt i affärer men nu har Rille i alla fall handlat färdig med sina student kläder till bal och student dag ,skit snygg kostym blev det .
Han blev så stilig min stora lilla son =)
Det var synd att min ängel Nina inte mådde något bra för vi brukar få så många goda skratt när vi är ute på vift och visst blev det några garv men inte så där som vi brukar så jag önskar såååå mycket att hon ska få bli frisk igen .
Vi var även på kvart samtal om Simon och det gick bra och han är godkänd i samtliga ämnen men ska försöka att bli lite mer intresserad för läxorna och han fick faktiskt mycket gjort av dem när vi kom hem och jag tror han blev glad själv när han fixade det så galant .
Jag är väl lite bortskämd för när Nina gick i skolan och hade läxor så behövde man aldrig oroa sig för att hon inte gjorde läxorna för hon fixade alltid det själv och var väldigt noga med att bli klar med dem i tid .
Simon behöver lite mer uppbackning så då får vi se till att ge honom det och det gick ju gör bra i dag så vi får hoppas det håller i sig .
Man kanske skulle försöka att sova lite för i morgon så kommer ju Karlskoga tidningen på förmiddagen och ska skriva en artikel om oss i utvecklingsgruppen och om Åtorp över huvud taget så man kanske ska försöka få lite skönhets sömn . Jag hade ju faktiskt somnat till så skönt men sen vaknade jag och det ska vara så svårt att somna om , men jag tror jag vet vad det var som gjorde att jag vaknade för när jag kom ner så hade våran rara söta vovsing Bella varit dålig i magen och hon brukar voffa när hon vill ut men troligtvis så hörde jag ju det för sent och det är ju inget trevligt men men nu har jag renskurade golv =)
Nej ni nu blir det ett sista litet spel på FB sen sängen Ha det gott där ute

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback