Tisdag morgon

Och tidigt blev det i dag för den där jäkla ryggen tar snart kol på mig fy faan rent ut sagt.
Föra veckan så var det värk som gick ut i benet så då fick jag ägna veckan åt att ligga på soffan för jag tog mig nästan inte upp ur sängen och denna vecka så vaknar man vid fyra av att det krampar och krampar.
Ibland då funderar jag faktiskt på varför man måste kämpa sig genom varje jävla dag för ,varför ger man inte bara upp ? Usch nää nu pratar vi om något annat för annars blir man bara deprimerad.
Det är ju snart Åtorps dagen och vi får hoppas på bra väder och att det kommer mycket folk för det skulle vara roligt det.
Det kommer bli en heldag i Åtorpsanda.
Klockan är nu 04,25 och jag funderar starkt på att lägga mig på soffan en liten stund. Hmm jaa det får bli det tror jag ,ses snart igen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Nina

♥♥♥

2011-05-24 @ 11:57:14
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback