Aj aj aj

Jaha i dag blev det en runda på 4,8 km , jag hade tänkt att jogga men det gick inte så bra i dag för knäna och fotlederna gjorde satans ont men en rask promenad fick det bli och jag blev anfådd av det också så någon nytta gjorde den nog ..
Jag hoppas på bra väder i helgen för vi måste bli klara med våran ved hade jag tänkt så sol vill jag absolut ha då men man får inte alltid som man vill men man kan ju hoppas i alla fall .
 
I går var en sorgens dag för våran älskade hund Rocky fick ta och fara till himlen efter ett madröms dygn ,men nu har han det bra igen och han har sin gavplats här hos oss så i dag fick det bli färska blommor på den till våran lilla älskling .. Det är bland det svåraste beslutet jag har tagit att till slut konstatera att man måste göra något man absolut inte vill göra men ibland behöver man göra det dess värre =((
 
Nej nu blir det en dusch innan älskling kommer hem , längtar efter honom lite extra i dag tror jag bestämt ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback