Fredag morgon....

Ja nu är det fredag och en fullspäckad fredag också för Agneta ringde i går kväll så vi är tvungna att gå igenom lägenheterna på vandrarhemmet i dag så det får vi göra efter att jag har varit in till karlskoga med Rille.
Det passar så jäkla bra varenda gång.
Men efter en hel del fixande så kommer det bli lite semester aktigt i väse så jag får väl ha det i tankarna under dagen.

Nina var till örebro och handlade i går ,så vi hämtade upp henne i degerfors vid åtta tiden i går kväll.
Simpan och Rille hade träning i går så det var så tyst när Kent och jag var själva under kvällen men man får väl försöka vänja sig för snart flygger de ut ur boet men än och då så är det rörelse på dem här hemma.
Men de blir ju vuxna och får ta ansvar för sig själva och sina liv men det är ju så att man kommer att sakna dem såå ini bängen när de väl flyttar ut....usch det tänker vi inte på mer nu i alla fall utan det får framtiden utvisa men det är viktigt tycker jag att de går färdigt skolan innan de tänker tanken på att flytta hemifrån.

Nej nu blir det att göra ett ryck så jag blir färdig någon gång .
Får se om vi ses lite senare....

Kommentarer
Postat av: Anki

Nejdå, jag sliter inte ut mej=)...nu är allt klart, ska steka mej lite blodpudding och bacon till lunch nu...HUNGRIG!!=)



Kramar

2009-08-28 @ 12:58:58
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback