Fredag och regn....

God morgon i regnet.
Kollade av vädret i går kväll och då hotade de med ett väldigt åskoväder men det ser ut att ha lagt sig så det blir bara regn av det och det har nu i skrivande stund börjat och kommer nog att hålla på en stund.

Våran Bella har börjat löpa så Rocky är i sitt esse nu och Bellaluta har blivit löpgrinig så hon gillar inte Rocky just nu.
Hoppas att det går över snart så de blir som vanligt.

Vad händer i dag då jo det blir nog städning och hämtning av Nina i degerfors för hon börjar att jobba klockan fem i eftermiddag sen ska hon jobba hela helgen.
Guuud vad trött och grinig hon kommer att bli eller vad säger du min lilla ängel??
Rille han börjar klockan elva i dag så han skulle få åka med Jakop in till skolan så han har sovmorgon han.

Det är ju vulkan marken i degerfors i helgen men det är inget som jag brukar bry mig om att gå på faktiskt så det struntar jag allt i .
Nej nu blir det att vakna till och ta lite mer kaffe och sedan skjutsa ner Nina till bussen i åtorp för det går inga små bussar förrens till veckan.
Hejsan svejsan...

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, han är väldigt osäker på hur han ska göra...han menar ju att det är så himla kul men samtidigt vet han ju att han får så jäkla ont.....



Jag struntar också i Vulkanmarken faktiskt, inget jag brukar gå på mer än i typ nödfall;)



Kramar

2009-08-21 @ 13:50:20
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback