Klockan är nu 07,49....

Alla barn är iväg till skolan nu och det är helt tyst man hör bara Rocky gå och snosa som en elefant och Bella fattar inget utan sover i lugnan ro.
Jag ska snart gå ut och måla luckan så allt är klart sedan inför väse.
Jag har snubblat på orden en hel del på sista tiden så det blir både stavfel och halva ord men jag brukar rätta det efter hand så ni får ha lite överseende med det men ni förstår säkert vad jag menar och vad jag har tänkt att skriva.
Ser ut att kunna bli en fin dag men i natt påstår de att det kommer att komma in ett regnväder men det gör ju inget om det regnar på natten bara det är fint på dagen.
Nu svammlar jag om helt ointresanta grejer så det är lika bra att gå ifrån datorn ett tag men vi ses säkert sedan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback