Regn i stora mängder....

Ja i dag på morgonen så är det bara regnet som öser ner och vi som har lastat på båten på kärran ,den blir väll full av vatten tänker jag.
Det blir att gå ut och ösa den sedan när regnet har slutat.

Fotbollen i går då jo det blev ju så att man kom hem och var lite förbaskad de spelar ju så väldigt bra vissa stunder men sen gör de tabbar som heter duga jag tror Rille är så himla trött på det nu så han väntar bara på att säsongen ska ta slut och han sen får en chans att komma in i b-laget i stället.

Vad som händer i dag då jo det blir ett fullspäckat schema för vi ska till väse med båten efter att Kent har slutat jobbet.
Jag ska se till att allt är färdig packat tills han slutar sedan så hämtar jag upp honom vid fyra och vi åker direkt.
Men det är ju skönt att allt är uppe ,för på fredag drar vi ju dit och stannar hela helgen.
Vi får hoppas att det inte blir blåsigt för vi tänkte åka ut på vänern och fiska på lördag ,ska bli så spännande.

I dag har Nina och Rikard sovmorgon så jag ska skjutsa in dem sedan och då ska jag även passa på att köpa lack till bilen för jag har börjat att måla den för den var så himmla usel i lacken men sedan blir den snygg när allt är färdigt.
Vi ska även få på vingen som vi har tappat för bilen blir snyggare med den på.

Nej nu blir det att försöka att komma igång för det har gått lite trögt i dag att komma upp ur sängen ,får verkligen hoppas att det inte är ryggbesvär på gång för då vet jag inte vad jag gör för då blir hela helgen hotad.
Nej så kan jag inte tänka utan man ska bara tänka positivt...vi ses senare...

Kommentarer
Postat av: Anki

Nej jösses, inga ryggbesvär...Hoppas verkligen att du slipper det där eländet, var ju inte länge sen du blev bra.

Kramar i massor

2009-08-26 @ 21:38:18
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback