Lite tankar och funderingar...

En ny dag gryr och solen tittar fram lite försiktigt.
Jag har åkt på halsont och huvudvärk och det är inte något skoj alls det men vi får hoppas att febern håller sig borta i alla fall.
På lördag så ska jag stå och servera mat i degerfors på cupen som är där och då är det inte roligt att vara sjuk så jag hoppas att det släpper snart och att man får må bra igen.
Kent och Simon följer nog med in då och tittar på hur det går för Vicce och hans matcher för deras lag är med i cupen ,vi får hoppas att de är taggade till tusen och får en bra upplägning med lagen som de möter.
Lycka till Vicce..

Idag ska jag fortsätta med båten så att den blir sjö klar så jag har inte riktigt tid med att vara sjuk.
Men men basiluskerna kan man inte rå över riktigt.

I morgon så drar skolan igång för Nina och Rikard och det är sista året nu för Nina sedan börjar allvaret med att söka jobb men det blir säkert ica i åtorp som vill ha första shing på henne kan jag tänka.
Hon har ju jobbat hela sommaren så nu har hon även fått ett extra jobb hos dem så var tredje helg ska hon jobba ungefär och det är ju roligt för henne att få lite extra pengar för det går ju åt nu när hon håller på med körkortet.
Simon hade träning i går i degerfors så då var Nina med och körde så då passade vi på att åka runt i degerfors och parkera på lite olika ställen för det är vanan som gäller att få in för henne.
Jag tycker att det går kanon bra med körningen så nu ska vi ligga i så att hon kan börja på körskolan nu när skolan drar igång.
Det dröjer inte gumman förens du har det där efterlängtade kortet i din hand ska du se.

Vi hade tänkt att åka upp till stugan på lördag men vi får se om det blir bra väder först så vi avvaktar lite innan vi bestämmer oss.
Nina ska jobba helg och Rille har match mot Lindfors så det är mycket i helgen som händer.

Nej det var allt för en stund så vi får se om vi ses om en stund igen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback