Är jag dum i huvudet eller inte ?????

Jaa det är den stora frågan .
Måste bara få skriva av mig .
Ryggen ja , det är lite för mycket nu så jag vet snart inte vad jag heter .
I går morse kändes det så där inte värre och inte direkt bättre så då pustar man ut lite, och det var ju så att jag var tvungen att hämta mer medicin så då åkte jag in till degerfors själv för att göra det och vad blir det då .
Jo för det första så är alla parkeringar utanför apoteket upptagna så jag måste då åka till coop parkeringen och ställa mig .
Tanken slår mig att ja ja det blir att gå en liten sträcka men men det går säkert bra .
När jag då har kommit halvvägs över torget så känner jag att det här är inte bra det är som kroppen brinner på mig men jag tar mig in på apoteket gör mina ärrenden och går tillbaka till bilen väldigt sakta .
När jag väl är i bilen blir det att jag får ta fram piller burken för jag känner att det här går  inte och sån tur är så ska jag hämta Kent så då vet jag att han kan köra hem .
Så nu har jag kommit in i en period som det blir att ta fram de där förbaskade kryckorna .
Jag var vaken i natt en sväng och kände att jag måste försöka att ta mig upp så att jag får röra på mig men det är så att när man till slut har kommit upp till stående så är varje milimeter plågsam och det tar en jäkla tid innan man kan ta sig ner och då kommer de där ofrivilliga tårarna och jag vill inte för det hjälper f-n inte med att gråta men det går inte att hålla dem inne för det känns som att kroppen brinner upp inifrån .
Så nu är jag inne på femte dagen med den här jäkla intensiva värken och när det går så många dagar så börjar man att tvivla på sitt förstånd det kommer man inte ifrån .
Men nu har jag skrivit av mig så nu har det lättat lite i bröstet och tårarna ja de får vänta innanför ögonlocken ett tag till .
Och så vill jag bara tillägga att TACK ANKI FÖR ATT DU FINNS för det är så skönt att få prata av sig som jag gjorde häromdagen med dig och att jag vet att jag kan ringa till dig när det blir för mycket och det värmer så väldigt mycket att ha vänner som ställer upp för det är så att jag får belasta familjen så mycket under de här dagarna så man vill inte beklaga sig också för då mår man inge bra om man vet att de får ta den bördan också .
För är det något som jag har svårt med så är det att behöva be om hjälp med de små grejerna som man borde klara av .

Nog om det ..

Min lilla ängel Nina fick sin första riktiga lön i går så nu svävar hon på moln och skönt för henne att hon får lite lön för mödan , för hon har ett hårt schema under sommaren men det är ju så att de får ju inte en endaste krona under sommaren så vill de ha lite pengar så måste de slita för dem också men jag tror att hon känner att det är just det hon har gjort . Så grattis stumpan och håll hårt i dem nu .
Och sedan får vi hoppas att hon får en riktigt härlig helg tillsammans med sina brudar och får ut max av ledigheten för nästa vecka blir en hård arbetsvecka för henne igen.

Jag har ju fler änglar i familjen men en av dem har problem med sin ljumske (Rikard alltså)det sprak upp igen när de började med träning den här veckan så nu ska vi försöka att få tag i "byxor" som man kan använda vid sådana problem så det blir att ta en sväng förbi sport affären för det är inte bra att den skadan slås upp hela tiden .
Det är lite synd att han inte går i skolan för där inne som de har en bra tränare så skulle vi ha kunnat rådfråga honom men nu har de ju lov så det är inte mycket än att försöka ändå och blir det inte bättre så får vi försöka att få tag i en läkare och rådfråga den .

Simpan då han vaknade i går med fötterna på huvudkudden ,han hade haft växtvärk så det var därför han hade snurrat igång så . Han lekte av sig lite med Oskar här i går men han var lite loj för det värkte fortfarande i benet .

Nu har jag fått ett tips av Fanny var jag kan hitta blåbär så nu är det ju bara att komma på hur jag ska få lite plockat men en idee slog mig när jag åkte hem ifrån degerfors i morse(skjutsade in Kent)att Simpan och jag ska ta en sväng här på förmiddan och jag ska då ta med mig pallen som jag fick av mamma för att sitta på och plocka av lite .
Den pallen är jätte bra för det är en rensnings pall så det blir att göra ett försök att få hem lite blåbär så det räcker till en liten kaka för jag är så sugen på det .

Nu ska jag gå upp och se till så att  Nina kommer upp så vi ses säkert lite senare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den där kommentaren gjorde mig riktigt arg! Tycker det är så onödigt att skriva sånt skit och sen inte stå för det. Vissa har verkligen inget liv.

2009-07-24 @ 08:27:46
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Sandra: Jaa det har du helt rätt i ,man blir förbaskad

2009-07-24 @ 10:18:17
Postat av: Lovisa

Skulle bli glad ifall du kunde svara på dagens fråga i min blogg! Ha en underbar dag, kram. ♥

2009-07-24 @ 12:16:39
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh vad kul! tack för du svarade

2009-07-24 @ 12:51:37
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: Anki

Älskade vän!!!!!!! Du är stark, starkare än de flesta. Du är go och du är fantastisk. Du kämpar så tappert med din förbannade värk, jag gråter med dej. Och du, det hjälper visst att gråta, inte mot den fysiska smärtan men mot den psykiska, så gråt vännen min!!!!!



Kramar dej hårt

2009-07-24 @ 13:34:26
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : Tack det värmer så inibängen..kramis

2009-07-24 @ 13:57:09
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback