Dags för sängen ...

Det blev ingen soffliggning direkt utan dagen gick sin gilla gång..
Jag gjorde färdigt körsbärs saften och den blev gör go alltså så nu blir det att plocka av ännu mera och göra en stor omgång saft så att man har ett tag och sen måste jag även plocka av de röda vinbären och göra mer gele.
Men morgon dagen blir det att ta en sväng till min mamma och klippa hennes toppar och tvätta håret på henne så hon blir fin som attan..
Sen om jag orkar så ska jag ta en liten sväng upp i skogen vid dem för syrran sa att det finns jätte mycket blåbär där och det skulle jag vilja ha lite mera av så vi får se hur ryggen och benet är i morgon för jag kände av det när jag rensade ute i rabatterna i dag för det tar emot och så kan jag inte lyfta det ena benet riktigt utan det blir släppande efter och värker i både rygg och ben.
Känslan som blir vid dessa tillfällen är att det sitter något i vägen som tar emot men det gör det ju inte så jag blir så arg när det blir så där ,väldigt konstig kropp man har tydligen och ibland så kommer tankarna att varför ska det vara så här jäkligt för men det är ju ingen idee att gå och gruva sig över utan att försöka att få ett så skapligt liv som möjligt ändå...

Nina och jag tog en sväng in till coop i degerfors förut när Kent hade kommit hem och då passade hon på att övningsköra lite också och det går bättre och bättre ju mer hon kör.

Nä nu säger jag god natt och vi ses säkert i morgon igen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja han var riktigt söt, man smälter bara när man ser såna söta små bäbisar :) Man vill bara gosa med dom!

2009-07-28 @ 22:45:44
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback