Det var just det...

Jag hade ju faktiskt bestämt mig för att gå ut och försöka få något gjort även om det är tråkigt i ryggen men vad händer då ?
Jo givetvis så kommer det regn i kombination med blåst så då är det ingen höjdare.
JAG VILL HA SOL OCH TRETTIO GRADER VARMT min kropp skricker efter det sådana här dagar ...
Det är ju bara att inse att jag har en kropp som reagerar på vädret , är det dåligt så blir jag dålig..ush..
Men det är inget att göra än att ta en stund på soffan och hoppas att man tar sig upp när man väl ska få kroppen i rörelse.
FY FAAN på ren svenska..
Nu ska jag sluta trakasera min egen blogg med negativ energi så vi ses en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Anki

Du å jag borde hoppa ner i en säck tillsammans och komma fram när vi känner oss bättre...hihihi..skojar bara...vad annars kan man göra egentligen när det aldrig får va så där tipp topp skitbra???

Kramar till dej från mej

2009-07-21 @ 12:25:41
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Ja det skulle vi göra..så trist ibland så gud..

2009-07-21 @ 13:31:09
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback