Får inget gjort....

Varför får man absolut inte ett dugg gjort när det är dåligt väder för ???
Det är en jäkligt bra fråga för man bara går och väntar på att vädret ska bli bättre ,man skulle ju kunna dammsuga och plocka undan då men neej helt sjukt trött blir jag.
Men i dag så har jag börjat med en vitamin bomb kan vi nog kallat för jag ska börja att ta vitamin tillskott för jag är trött jämt och ständigt så nu blir det två gånger om dagen med multivitamin + rosenrot + grönt te + omega 3 så får vi se om det kan infinna sig lite mer ork.

Nu börjar solen att titta fram i allafall så det kanske blir lite sol i eftermiddag som man kan glänsa i.
nej nu ska jag ta fem minuter på soffan och sedan MÅSTE jag få lite ork att göra något nytta för det behövs här hemma nu.
Vi ses lite senare eller i morgon...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback