Lite bilder att njuta av...

Jag ska vissa er lite bilder på de nya möblerna och lite annat så kolla in detta...







Dock har jag tagit gammla dynor som vi hade men ska antingen sy nya eller
köpa får se vid ett senare tillfälle hur det blir..Men visst var de okej ,fattar inte hur
någon kan kasta dessa...

Vindruvorna växer men har inte fått färg ännu..



Tomat karten är också fina....



Mini kiwin börjar att bli bruna men är ännu lite hårda...och sura för jag har
smakat på en..



Salladen växer som ogräs.....



Gurkan blommar i all sin kraft...
 


Är det någon som vill plocka körsbär i min trädgård tra la la....
Fullt med körsbär i år...



De vita blommorna jag sådde som jag ej vet vad de heter ,blommar så fint nu..



Det var lite bilder att njuta av..

Regn vädret som är på ingång verkar närma sig men åskan som var över Danmark verkar ha avtagit
men som det ser ut nu så kommer det in ett kraftigt regnväder dock..som att vi inte har fått nog av det ...

Kommentarer
Postat av: Anki

Jäklar va snygga möblerna var!!! Vilket kap!!

2009-07-23 @ 13:56:49
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : visst var de..kram

2009-07-23 @ 20:48:46
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback