Lördag...

Ja nu var det lördag morgon och så var det ju det där med ryggen..
Eftermiddagen och kvällen i går va inte rolig det värkte så förbaskat så båda kryckorna fick komma fram för det var på gränsen att jag tog mig fram för egen maskin..
Kan inte fatta vad det är som gör att smärtan blir så intensiv , men nu har jag fått öka på medicinen till max så det (peppar peppar) är så pass att jag kan gå utan kryckorna men risken är att det kommer bli värre under dagen .
Lite snurrig i huvudet blir jag men jag ska försöka att inte ta någon extra medicin i dag för den är så på frestand för kontrollen över balansen så vi får hoppas att jag slipper ta den i dag.

Jag lyckades i alla fall få tag på lite blåbär i går och ett stort tack för tipset Fanny för nu har jag en liten bunke med bär så det blir en liten blåbärs kaka i dag.
Det var lite för besvärligt att plocka dem så jag hoppas att ryggen kommer ge sig under helgen så att jag kommer iväg efter lite mer för det vorre väldigt gott med blåbärs sylt.

Nina och brudarna var på bio i går så vi var till karlskoga i går kväll och hämtade henne. De hade nog haft det trevligt och det är hon värld att få lite avkoppling .

Vad som händer i dag har jag ingen aning om ännu utan dagen får utvisa vad det blir så vi ses säkert lite senare....

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaa, tänk pannkaka med blåbärssylt....det är mimsfilibabba det

2009-07-25 @ 18:00:04
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Anki

Hehehe, njae, han diskar ju inte gärna min lilla raring...inte ens om jag bad på mina bara knän. Hoppas du har en bättre dag idag vännen!!



Kramar i massor

2009-07-26 @ 09:56:30
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback