Onsdag den 22 :a Juli...

Klockan är nu 07,15 och SOLEN är äntligen frame och skaterna sitter på våran halvöppna soptunna ser jag ,så nu blir det att jaga på dem tills sopbilen har varit här för jag vill inte ha sopor över hela gården för det blir det om de får fortsätta.

Hur har natten varit då ? Jo den har INTE varit bra utan jag har fått sovit på soffan i natt och nej nej vi är inte osams utan det beror på den där jäkla ryggen.
Jag försökte bra länge att hitta ett sätt att somna på för det gjorde så förbaskat ont men till slut fick jag gå upp runt tolv snåret och sätta mig i soffan och till slut så somnade jag av utmattning halv sittandes i soffan .
Jag blir så himla trött på den där förbaskade ryggen så det är inte sant.

Nej nog om den det går ju inte att förändra den så nu till något annat . Gud vad det regnade i natt det kom skur på skur hela tiden och det var inte dåligt vad det kom heller.
Men i dag är det sol så nu blir det att rusta undan och sen blir det solstolen och steka för jag har längtat efter denna sol i några dagar nu .

Nina ska iväg och jobba på morgonen så jag har varit med Kent till degerfors så att jag ska ha bilen hemma i dag .

Ronny var här en sväng i går och gud hur han såg ut , oljig hela han för han hade tydligen mekat moppe så det såg riktigt roligt ut .
Synd att inte Helen var med för hon är en himla go tjej så Ronny HÅLL HÅRT I HENNE NU...
Jäkla tjat tänker han säkert men så är det.

Nu ska jag ta och fylla på kaffe koppen sen blir det att köra igång , ska klippa lite kanter med gräsklipparen som inte Ricke kom åt med den stora klipparen och jag säger som Pappa "vem faan behöver rullator när man har gräsklipparen att hålla i"bra idee tycker jag för det är så tråkigt att inte kunna göra en så enkel sak som att klippa en sträng med gräs men med positiva tankar och lite jävlar annama så går det.

Vi ses säkert lite senare när hjärn kontoret har kommit igång för nu är de här och tömmer tunnan så jag ska springa ut (ja ja inte springa kanske)och hämta våran tunna direkt så den inte får ben och försvinner för oss...vi ses


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jamen det är ju så :)

Jag tycker att det är kul att hålla på med designen fast det är svårt. Fast man lär mer när man håller på med det sen är det kul att se resultatet när man är färdig :)

2009-07-22 @ 09:03:32
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anki

Skönt att du kunnat njuta av solen idag!!!



Kramar till dej

2009-07-22 @ 20:03:08
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki :Jaa jag njöt till tusen men hade lite problem att ta mig ur poolen dock men det var ju det där med valross vet du ..fniss..

2009-07-23 @ 10:35:20
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback