Bättre , eller.....

Ja nu var det en ny dag och så får vi se hur denna dag kommer att bli .
Peppar peppar ta i trä..det känns bättre än i går för då var det så jag skulle kunna klättra på vägarna här för att det värkte så förbaskat. Usch och fy .
Men vi får se om det kan vara bättre i dag .
Jag har ju en del som hänger över mig och jag skulle behöva avsluta sådant arbete för att kunna koppla av men men vi får se om det går att bli färdig i dag .

Dagen ser ut att bli helt underbar för som ni säkert vet vid det här laget så ÄLSKAR jag sol , det finns mycket som jag älskar här i världen bland annat min gubbe , Nina , Ricke och Simon , våra hundar , fiskar , katt , kanin och fåglarna ,mina föräldrar och syskon så klart  och en del vänner och bekanta och  mycket mycket mer .
Ibland så går man och låter vardagen ta över för mycket utan att berätta för sina nära och kära hur mycket man tycker om dem igentligen , så man skulle behöva stanna upp och tänka efter för man behöver ge och ta lite kärlek här i livet.
Tycker ni inte det ?
 
Nej nu blir det att ta en dush och försöka att komma igång för denna helt underbara dag står bara och väntar på en.....

Kommentarer
Postat av: tess

Kikar in... trevlig tisdag. //Tess

2009-06-23 @ 10:57:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack... det är bättre med mig kan ja säga men ja en del människor ser väl igen om fasaden antar ja... tack jag tar inte illa upp. Jag skriver öppet i min blogg så det är ju helt okej...



Ha de gott det är ju så härligt idag.. jag jobbar kvällen men njuter ändå. //tess

2009-06-23 @ 14:02:27
Postat av: tess

De va bara jag som skrev över hi hi hi... //tess

2009-06-23 @ 14:05:15
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anki

Så sant så sant...man ska verkligen tänka på det!!!

Kramar

2009-06-23 @ 17:25:04
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback