Energi.....

Det här med rubriker är inte lätt alla gånger men jag får börja som jag gjorde ett annat tag att jag skriver inlägget först för då brukar man hitta rubriken när man läser igenom vad man har skrivit så så får det bli i dag.

Kent och Peter började tidigare i dag och när Kent ska upp så är jag som en fjäder ur sängen och känner mig först såå himla trött men efter bara några minuter så börjar tankeverksamheten att gå i gång på vad jag ska göra under dagen och sedan är det kört .
Men jag brukar bli trött runt elva snåret men inte så trött så att jag behöver sova alla gånger .
Gud vad mycket svammel det blev från mig nu då inget av intresse men så skriver man det ändå ...ja ja ni får ha lite överseende gott folk det kan ju komma intressantare grejer .

I dag ska jag ta de där korten som jag lovade på hur kiwin börjar att komma i växthuset så får ni följa den utvecklingen från blomma till ätbar kiwi , mums .
Men tomat planterna har inte satt någon riktig fart ännu men det brukar vara så ett tag och sedan sticker de iväg för fullt helt plötsligt .
I dag blir det att dra slangen till växthuset och fylla på vatten för förut så har jag klarat det med regnvattnet från tunnorna jag har på utsidan men nu när det har blivit sommar på en gång så börjar det att ta slut .
Vi har ju en så himla tur att vårat vatten brukar aldrig sina för vi har djupborrad brunn så det är ju bra .

Klockan är bara 05,10 och energin flödar i kroppen så jag får väl dämpa den med lite disk sedan i går så får jag återkomma med korten sen...Kramis

Kommentarer
Postat av: Soffie

tack gumman, älskar dej med!

2009-06-24 @ 07:51:46
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Anki

Du är nästan oförskämt morgonpigg sötnos....uppe och igång redan klockan fem.....



Kul att följa Kiwisarna, spännande!!!



Kramar

2009-06-24 @ 11:08:07
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: svar till Anki

Ja men sen kan jag gå i väggen relativt tidigt..

2009-06-24 @ 11:15:45
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback